Neváhejte nakoupit u nás
Zboží sklademNaprostou vetšinu zboží máme skladem
Originální výrobkyVšechny výrobky máme od prověřených dodavatelů
Doprava zdarma Při nákupu nad 5 000 Kč máte dopravu zdarma

Doprava a platba

1. Doprava zboží

Objednané zboží expedujeme většinou do 24 hodin od přijetí objednávky. V případě nedostupnosti některé položky objednávky vás budeme informovat o dodací lhůtě. Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou zavedeny do systému vždy následující pracovní den.

Součástí každé zásilky je faktura.

Zboží zasíláme jen na území ČR.

2. Cena a způsob dopravy

2.1 Smluvní přepravce DPD  /  ČESKÁ POŠTA

Doručení vašeho zboží zajišťuje náš smluvní přepravce – společnost DPD / ČEŠKÁ POŠTA.

Nabízíme jak možnost placení při předání zboží (dobírka), tak platbu předem na náš účet. Jednotlivé ceny se liší dle způsobu platby:

Platba předem na náš účet :
DPD 99,- Kč , Česká pošta 119,-
 

Dobírka (platba při převzetí) :
DPD 139,- Kč , Česká pošta 159,- 

Doručení zásilky je stvrzeno podpisem příjemce na soupisce rozvozu. Není-li možné zásilku při prvním pokusu o doručení dodat, zanechá o tom přepravce příjemci písemné oznámení s kontaktními informaci přepravce, kde je možné si sjednat termín opětovného doručení. Zákazník (příjemce) je povinen zkontrolovat stav zboží, které obdržel ihned po převzetí zásilky. V případě zjevného poškození obalu je nutno toto řešit s dopravcem ihned při přebírání zásilky. V případě zjištění, že zboží bylo přepravou poškozeno i přesto, že při převzetí balíku nevykazoval obal zjevné známky poškození, je povinností zákazníka neprodleně (dle obchodních podmínek přepravce nejdéle však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky) kontaktovat přepravce, který zboží doručil a vyžádat sepsání zápisu o škodě. Při následném zápisu o škodě zákazník poskytne přepravci potřebné údaje, poškozené zboží a kompletní obal zásilky a správnost zápisu stvrdí svým podpisem. Je povinností zákazníka předložit poštovní zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána (včetně obalu, stretch folie, výplně apod.). Pokud zákazník (příjemce) nezažádá dopravce o sepsání zápisu o škodě ve lhůtě 2 pracovních dnů a nepředloží kompletní obalový materiál, ve kterém byla zásilka zákazníkovi doručena, nelze toto poškození dále jakýmkoliv způsobem dodatečně reklamovat ani u dopravce a ani u prodejce.

Při nákupu nad 5 000 Kč máte dopravu zdarma.

3. Možnosti platby

3.1 Dobírka
Nejčastěji používaná metoda. Kurýrovi při převzetí zásilky uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

3.2 Bankovní převod
Pokud si v objednávce zvolíte způsob platby předem, je nutné provést platbu předem bankovním převodem na náš bankovní účet: bude doplněno. Číslo účtu obdržíte po při přijetí objednávky. Při platbě předem jako variabilní symbol uvádějte číslo vaší objednávky. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby na účet.

Pro platbu bankovním převodem proveďte platbu ve prospěch účtu č.. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky.